Kiállítási arculatot hazai viszonylatban kevesen csinálnak, meglepő módon még a designtárlatoknak sem sajátja. Olvashatatlan, trehány beköszönő szövegtáblák, melyek semmilyen tartalmi rokonságot nem mutatnak a kiállított tárgyakkal, mini címkék, amik nagyon ritkán lépnek túl a méretre vágott xeroxpapír dimenzióján. Azon túl, hogy befogadás lehetséges módjairól vagy kurátori szerepekről beszélnénk, abban azért egyetértés lehet, hogy a jó szándék itt nem elég.
A Design Terminálban rendezett Metszéspontok című tárlat kicsit ernyőzi a második emeleti Chiaroscuro lámpakiállítást, pedig az egy új vonással tesz hozzá a Design Héthez: príma arculatot kapott.
Az olasz világítástechnika elmúlt ötven évének remekeit ígérő tárlat nem egy megrázó válogatás, de a kiállítást összefogó arculat láthatóan tudatában van, hogy elég sok múlik rajta. A fekete alapon fehér betűk olyanok, mintha pislákolnának, egy sematikus olvasólámpa derengése alatt pedig a lámpák neve olvasható. A fény alá tartott felirat egészen tündöklő lesz, mintha valóban egy miniatűr síkbeli lámpa fénylene a lapokon. Baráth Dávid munkája.