A 6. Crosstalk Video Art Festivalon mutatkozott be az év egyik legizgalmasabb magyar épületvideója, ami a budai hegyek forró betonbunkereiben élő törzsek sistergő-sercegő poszthumán kommunikációját rögzíti.
A 6. Crosstalk Video Art Festivalon mutatkozott be az év egyik legizgalmasabb magyar épületvideója, ami a budai hegyek forró betonbunkereiben élő törzsek sistergő-sercegő poszthumán kommunikációját rögzíti.
Meglehetősen régóta vártunk az alkalomra, hogy Filkey Áron és Móró Máté szikrákat vető banános képét bármilyen elhanyagolható indokkal kirakhassuk. Most itt van, és közel sem elhanyagolható: a képet a brooklyni Photoville fesztivál kurátorai válogatták be egy Fruitland című, kortárs tárgyfotó központú, gyűjteményes kiállítás anyagába.
Nem az első alkalom, hogy a Wallpaper magazint nézegetve Perlaki Márton képeivel találkozunk. Az egyik legjobb divatfotósunk ezúttal a januári lapszámba készített egy divatanyagot.
Belépni Tim Walker divatfotós kiállítására olyan, mintha a Csodaországba vezető nyúlüregbe esnénk. Avedon tanítványaként mindent tud a fotóról, gigantikus díszleteivel a végletekig feszíti a műfajban rejlő lehetőségeket, melyek bizarr, romantikus, meglepő képzettársításainak adnak teret. Többek közt a Vogue lapjairól ismerős sorozatok ezúttal a harmadik dimenzióba lépnek a londoni Somerset House-ban, ugyanis a fotók mellett a titkos raktárak mélyéről előkerült kellékeket is láthatjuk.
A Foodfetish első látásra olyannak tűnik, mint a filmekhez csomagolt extrák - kimaradt jelenetek vagy kulisszatitkok -, de valójában több ennél. A maradékokat és ételnyomokat ábrázoló képek önálló életre keltek, távol a mangalicától és magyar séfektől. Van bennük egy nagy adag leskelődő attitűd, és az is egyértelmű, hogy a fotózás után bizony a stáb elpusztítja az ételeket. De jó hír, hogy nincsenek hajlakkal befújva, a food stylist városi legendák tehát tévesek.